نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

بیست و چهار هفتگیت مبارک طاها جونم

1391/11/3 14:43
نویسنده : مامان فری
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم  ماچ

چند روزی بود میخواستم بیام پیشت اما نه حال جسمی خوبی داشتم نه حال روحی ، آخه دو سه روزیه که سرما خورده بودم بدنم درد میکرد ، قرار بود هفته بعد برم دکتر ولی به خاطر اینکه زیر دلم درد میکرد دیروز رفتم ، خیلی نگران بودم ، خانم دکتر معاینه کرد و گفت همه چیز عالیه ، صدای قلب خوشگلتو شنیدم ، خیالم راحت شد ، دکی جون گفت مشکلی نیست  انشالله نی نی تونو صحیح و سالم بغل میگیری نگران نباش ، چند تا قرص هم بهم داد تا چند روزی که درد دارم مصرف کنم ، نگرانی من بیشتر  به خاطر  مشکلی که تو بارداری قبلیم داشتم  بود خدا رو شکر که همه چیز روبه راهه ، الانم چند روزیه تو خونه ام و مراقب طاها جونم هستم . الهی مامان فدات بشه عزیزززززززززززززززززززززم....

راستی عسلم تو این چند روز عزیز جون خیلی زحمتمونو کشیده ، انشالله که بتونیم جبران کنیم .

 طاها عزیزم خیلی منتظرتیم 

 خدایا کمکم کن تا این روزهای انتظار به راحتی سپری شود.

آمیییییییییییییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طراح بنر
3 بهمن 91 14:46
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
مارال فرفری
4 بهمن 91 1:26
سلام فریبا جون به طاها جون بگو منو مارال جون منتظرشیم باید زودی بیادا .خوب؟ما از همین جا بوسش میکنیم

حتما عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:23
بیشتر مواظب خودتون و طاها جون باشید
ممنون که به فکرمی عزیزم
مامان بنیتا
7 بهمن 91 19:42
سلام خوبین ایشالا طاهای عزیز سالم میاد بغلتون نگران نباشین
ممنون گلم

مامان سميه
11 بهمن 91 0:50
من شمارو لينك كردم اگه دوست داشتين منو لينك كنيد.
حتما عزیزم

♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
11 بهمن 91 12:57
وااااااااااااای چه اسم نازی گذاشتی

ممنون گلم
فرشته
23 بهمن 91 11:37
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــه...