نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

علت تاخیر

1392/4/22 19:34
نویسنده : مامان فری
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گل و مهربونم

اول از همه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همه مسلمونا الالخصوص دوستای خوبم تبریک میگم ، طاعاتتون قبول  

ما اومدیم با کلی تاخیر ، قرار بود زود بیام پیشتون ولی نشد ، به خدا دلم برای همگیتون تنگ شده زود زود به تک تک تون سر میزنم ، فقط اومدم بگم علت این تاخیر اینه که  مدتی بعد از تولد طاها جونم خیلی  بی حوصله شدم  افسرده شده بودم ، همیشه فکر میکردم افسردگی بعد از زایمان که میگن الکیه ، ولی واقعا حسش کردم به خاطر همینم حدود دو ماه کشید تا روحیه ام بهتر بشه ،  به امید خدا الان حالم بهتره ، انشالله از این به بعد سعی میکنم زود به زود آپ کنم ...

پسر گلم طاها جون  منو ببخش که نتونستم زودتر از این عکسای خوشگلتو بذارم ، دوستت دارم عزیزم امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم و تو هم پسر خوبی برای من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بنيتا
24 تیر 92 11:37
خوب شد كه اومدي دوست من ايشالا زودتر خوب ميشي عكساي طاها جونو بذار دلمون رفت اسم جديد وبلاگتون هم مبالرك باشه خيلي قشنگه
sana
15 مرداد 92 15:01
خدارو شکر که بهترین.خدا نینی تون رو بتون ببخشه.خوشحالم که بهترین. راستی من بعد از 10ماه دوباره برگشتم.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین
مامانی درسا
17 مرداد 92 15:38
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک