نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

بیست و دو هفتگیت مبارک گل پسرم

1391/10/18 13:14
نویسنده : مامان فری
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عسلم

انشالله که حالت خوب باشه

امروز ببیست و دو هفتگیت تموم شد عسلم و من یه هفته دیگه به  آغوش کشیدنت نزدیکتر شدم ، الهی قربونت بشم انقدر دلم برات تنگه که خدا میدونه ....

راستی عزیزم من و بابایی تصمیم گرفتیم اسمتو طاها بذاریم آخه ما از همون اول اومدنه شما تو دل مامانی نذر کردیم که شما به سلامتی این دوره رو طی کنی و ما اسمتو از  اسامی ائمه انتخاب کنیم ، راستی اینو بگم که من و بابایی  از همون روزهای اول ازدواجمون هر دو مون اسم طاها رو خیلی دوست داشتیمو داریم  وهمیشه میگفتیم اگه خداجون به ما یه گل پسر هدیه داد اسمشو طاها بذاریم... انشالله که لایق باشیم

خوشگلم هفته قبل رفتم دکتر همه چیز عالی بود و  به لطف و عنایت خدا مشکلی نبود انشالله که در باقی مسیر هم مشکلی نباشد ، دوستت دارم....

طاها جونم مواظب خودت باش

از همه دوستانم که از این وبلاگ بازدید میکنند التماس دعا دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 16:16
قدم گل پسرت آقا طاها را تبریک می گم
ما هم منتظریم تا زودتر تشریف بیارند دنیای بیرون را نور افشانی کنند
ممنون عزیزم

مامانی درسا
22 دی 91 3:49
ای جونم چه لذت قشنگیه این طی شدن هفته به هفته و انتظار شیرین به آغوش کشیدن نی نی همیشه خوش و سالم باشین مامان فری و نی نی
ممنون مامانی مهربون

ماماني مهديار
26 دی 91 2:21
ايشالا با قدوم مباركش شادي آفرين لحظه هاي نابتون باشه.مبارك باشه بهتون بابا و ماما شدن
ممنون عزیزم

♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
30 دی 91 15:59
مباااااااارکه پسمله ماشالله
پس هفته نوزدهم فهمیدی جنسیتشو؟
قبلش حدس زده بودی؟
نه عزیزم

مامان دونفرو نصفی
1 بهمن 91 19:56
سلام گلم خوبی؟
گل پسرت خوبه؟
من که هنوز نمیدونم چیه ولی دعا کن سالم باشه
مممنون عزیزم شکر خدا خوبم
انشالله که هرچی هست سالم باشه

فرشته
23 بهمن 91 11:39
انشااله خدا بهتون سلامتی بده.