نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

هفته 26 و ماموریت بابا حسین

1391/11/13 11:14
نویسنده : مامان فری
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم ، قند عسلم ماچ

خوبی ؟ امیدوارم هرجا که هستی و هر چند سالت که هست و داری این مطلبو میخونی موفق باشی و عاقبت به خیر بشی ...

 عزیزم تو هفته ای که گذشت ، دوشنبه صبح باید ناشتا میرفتم برای سری دوم آزمایشاتم که قند خونو کم خونی بود این آزمایش باید بین هفته های 24 تا 28 بارداری انجام بشه الانم که ما تو هفته 26 هستیم وقتش بود انشالله که مشکلی نیست ، سه شنبه میلاد پیامبر اکرم بود و ما خونه بودیم آخه دکتر بهم سفارش کرده خیلی استراحت کنم ، سخته واقعا ، در واقع باید بگم من چند ماهیه تو یه نوع حصر خانگی بسر میبرم ولی با  وجود عسلم طاها جون همه این سختی ها رو به جون میخرم ...

واکسن کزاز از کارهای دیگه ای بود که بایدانجام میدادم،  آخه ده سال از دفعه قبل میگذشت که دکتر گفت باید اوایل هفت ماهگی دوباره بزنم که تو این هفته خدا رو شکر انجام شد.

عزیزم حدود یه هفته منو تو تنهاییم بابایی به خاطر یه ماموریت کاری داره میره مشهد ،  ما هم داریم میریم خونه آقاجونینا ، میدونم خیلی دلم براش تنگ میشه ناراحتگریه، انشالله که صحیح و سالم برگرده پیشمون

عزیزم دوست دارمو بی صبرانه منتظرتممنتظر

بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله محبوبه
15 بهمن 91 23:58
صدراي ما امروز به دنيا اومد منتظر حضورتون تو وبلاگمون هستيم.
مامان حسنا
18 بهمن 91 12:40
ایشالا مه نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد عزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم بیای
لحظه های من و تو
19 بهمن 91 0:03
منو حسین جونم در تاریخ 6مرداد سال 89 زندگی پر از عشقمون رو شروع کردیم و حالا تصمیم دارم با شما دوست بشم و دعوتت کنم به وبم بیای. اولین نکته مشترکمون اسم شوهرامونه و زندگی پر از عشمون
فرشته
23 بهمن 91 11:36
مامانی جونم خیلی دوستت دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــ...
مامان تبسم
5 اسفند 91 0:09
عزیز دلم امیدوارم نی نی تو هم سالم به دنیا بیاد وتو هم یه زایمان پر خاطره وخوبی داشته باشی.
ممنون عزیزم

♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
5 اسفند 91 15:17
ایشالله همه چیز بخیر میگذره
آزاده
7 اسفند 91 19:59
براتون آرزوی موفقیت و کامیابی دارم مخصوصا اون کوچولوی نازت

ممنون عزیز

♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
11 اسفند 91 0:00
ایشالله به سلامتی
مامان بنیتا
12 اسفند 91 17:03
سلام خوبی عزیزم نی نی گلتون خوبه چرا نمیایین فکر کنم الان یه یک ماهی پسری بزرگتر شده
آره عزیزم ، یه مدتیه مشغول کارهای خونه تکونی هستم انشالله به زودی میام

سجاد
12 فروردین 92 12:42
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم