نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

نوزده هفتگیت مبارک

1391/9/26 17:30
نویسنده : مامان فری
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامانی

niniweblog.com

اول از همه این یه بوس از طرف مامانی و بابایی

niniweblog.com

عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود تا اینکه دیروز صبح رفتم سونو گرافی ، خیلی شلوغ بود ، چند ساعتی طول کشید تا نوبتم بشه ، وقت گرفته بودم ولی چون خانم دکتر روز چهارشنبه نیومده بودن مریضای اون روزشون هم دیروز اومدن ، به خاطر همین خیلی طولانی شد ، ولی من با ذوق و شوق فراوان منتظر دیدن روی ماهت بودم تا اینکه نوبتم شد و رفتم تو اتاق سونوگرافی ، روی تخت خوابیدم خانم دکتر دستگاه رو روی شکم میکشید من با لذت فراوون تو رو تو مانیتور میدیم ... عشقم نمیدونی چه لذتی داشت وقتی صدای قلبتو شنیدم ....

منو بابا حسین خیلی دوست داشتیم بدونیم که شما کاکل زری هستی یا یه ناز پری ، تا اینکه خانم دکتر با توضیح همه موارد بهم گفت دوست داری بدونی نی نی تون دخمله یا پسمل ، منم از خدا خواسته فورا جواب مثبت دادم ، خانم دکتر گفت نی نی شما یه پسمل خوشمل و موشمله ، وای نمیدونی چه حسی داشت انشالله خودت بزرگ میشی مامان که نمیشی ولی وقتی بابا شدی خوب درکش میکنی ... خیلی زیباست

راستی یادم رفت بگم که قلبت  152 بار در دقیقه میزد  و وزنت تا الان 265 گرمه ، که از نظر دکتر خیلی خوب رشد کردی ، وای عزیزم تلفن زنگ میزنه پس فعلا خدا نگهدار ، سعی میکنم زود زود بیام

عسل مامان فریبا مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پویا تم
26 آذر 91 19:15
سلام برا طراحی تم تولد وجشن دندونی و شب یلدا به وبلاگم سر بزنید
حتما

عروسکم پرنیا
26 آذر 91 22:32
تبریک می گم امیدوارم که قدم مبارک باشه و خودت هم بارداری خوب وراحتی رو سپری کنی راستی از دکتر راضی هستی یادم رفته بود که ازت سوال کنم درضمن اسمشو چی می خوای بذاری ؟
ممنون عزیزم ، آره عزیزم راضی ام ،در مورد اسمشم هنوز معلوم نیست

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 آذر 91 10:57
قدم گل پسرتون مبارک
الان دیگه باید به فکر یک اسم زیبا و برازنده باشی

تو فکرش هستیم
مامان مارال فرفری
28 آذر 91 1:30
اخی الهی فداش بشه عمه .مارال جونم صاحب پسر دایی میشه..............هوراااااااااااااااااااا
به سلامتی
خدا نکنه عمه جون،ممنون
مامان یکتا
28 آذر 91 8:24
مبارکهههههههههههههههههه قدمش خیر باشههههههههههههههههههههه
ممنون عزیزم

مامان فاطمه
29 آذر 91 15:17
بپاس خوبیهایت هر بار که از ذهنم می گذری ، لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو می کنم . آخرین روزهای پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ. پیشا پیش یلدات مبارک.
مامان بنیتا
29 آذر 91 17:05
مبارکه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
ممنون خانومی

مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 22:46
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
مامان بچه
8 دی 91 18:31
وای نازی منم هفته دیگه باید برم سونوگرافی (هفته نوزدهم) تا ببینم خدا چی میخواد
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 12:18
با چند تا پست جدید بروزیم ..
مامان فاطمه
12 دی 91 14:14
سلام عزیزم امیدوارم که هر دوی شما خوب باشید .
دختر و پسر بودن مهم نیست سالم بودن مهمه .
از خدای بزرگ و مهربون می خوام که گل پسرت رو صحیح و سالم بدنیا بیاری.
مواظب خودت باش.
ممنون عزیزم

نرگس مامان باران
18 دی 91 15:07
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتیله رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5