نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان11 سالگیت مبارک

طاها مروارید صدف زندگی ما

18 آذر ، چهارمین سالگرد ازدواجمون

1391/9/19 17:39
نویسنده : مامان فری
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

چهار سال گذشت از اولین روز یکی شدنمان .....

چه خوب بود ولی چه زود رفت ، روزهای زیبایی را با تمام پستی و بلندی ها  پشت سر گذاشتیم ، دلم برای اون روز تنگ شده ، انگار همین دیروز بود که منو حسین جون زندگی پر از عشقمون رو شروع  کردیم ... حالا که چهار سال گذشته احساس میکنم خیلی بیشتر از روزهای اول ازدواجمون دوسش دارم اینو به خودشم گفتم ...

اما الان دیگه ما دو نفر نیستیم ، امسال اولین سالی بود که ما تو سالگرد ازدواجمون یه مهمون  کوکچولو ی خوشگل داشتیم اونم نی نی ناز خودمه ، خدایا حفظش کن ...

یه سری عکس از کیک و کادو تو ادامه مطلب گذاشتم اگه خواستید ببینید

این کیک سالگرد ازدواجمونه که خودم پختم

اینم سالاد

اینم تزیین

اینم یه کیف که حسین جون بهم هدیه داد

منم براش یه ادکلن خوشبو خریدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل و آریا
19 آذر 91 18:37
سلام
مبارکه عزیزم.انشالله نی نیتون به سلامتی به دنیا بیاد.گلم کیک را از سایتی دیده بودید؟میشه به منم آدرسشو بدید یا اگه خودتون ساختید خلاصه بگید چطوری درست کردید؟
ممنون عزیزم ، کیک رو از وبلاگ لذت آشپزی که تو لینکام هست درست کردم




مامان مارال فرفری
19 آذر 91 22:09
سلام فریبا جون و حسین جون داداش گلم سالگرد ازدوارجتون مبارک امیدوام همیشه کنار هم و با نی نی در راهتون خوش باشید
ممنون معصوم جون ،به خدا مثل خواهر نداشته خودم دوست دارم




مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 12:50
تبریک تبریک تبریک
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:24
دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم
مامان بنیتا
21 آذر 91 21:13
سالگرد ازدواجتون مبارک
ممنون عزیزم

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:28
دوست خوبم با یک شاخه گل توی این روز زیبا 12/12/12 بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
23 آذر 91 14:48
وای مبارک باشه چه مامان با سلیقه ای
ممنون