نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

افطاری

1391/5/25 15:13
نویسنده : مامان فری
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیام

روزای خیلی شلوغیه آخرای ماه رمضونه و ما هم تو ترافیک مهمونی ها و افطاریها گیر کردیم . الان حدود ده روز میشه که هر روز دعوتیم شاید تو این چنروز ما دو سه روز خونه بودیم اونم تازه خودمون مهمون داشتیم .

1شنبه خانواده همسری به اتفاق عمو امیرینا خونه ما دعوت بودن .

از صبح داشتم کار میکردمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comدیگه آخر شب نا نداشتم وقتی اونا رفتن یه کم جمع و جور کردم و رفتم خوابیدم آخه فرداشم دوباره مهمون داشتیم خانواده خودم با داداشام و بابابزرگم که چند روزیه خونه باباییناست . فردا اون روزم حدود ساعت دو نیمه شب بود خوابیدم فکر کردم که صبح پا میشم خونه رو تمیز میکنم ،، صبح حدود ساعت ده با صدای زنگ تلفن از خواب پریدم ، حسین جون بود گفت عموی مامان فوت کرده باید فوری فوتی بریم همدان ، خلاصه منم خیلی سریع همه جا رو تمیز کردمو زودی آماده شدم با حسین جون رفتیم مسجد بعد از خوندن نماز ظهر حدودای ساعت سه بود که راه افتادیم ساعت هشت بود که رسیدیم   ولی متاسفانه به مراسم ختم نرسیدیم ولی به افطار چرا ،خلاصه بعد از شام دوباره راه افتادیم به سمت خونه.

دیگه خسته شدم از اینهمه مهمونی ، بازم امشب افطار دعوتیم خونه داداشینا، ولی فکر کنم دیگه آخریش باشه

دوست جونیا راستی یه خبر....

اون روز که داداشمینا خونمون بودن قرار گذاشتیم روز عید فطر بریم اصفهان ، ببینیم که خدا چی میخواد ...

دوستای گلم راستی عکس ژله هامم گذاشتم اگه خواستید ببینید برید ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان نخودچی
25 مرداد 91 15:49
وای وای فریبا خانم چه کرده...
فریبا جون جنس قالب های ژله ات چی بود...
که انقدر راحت در اومده
عزیزم قالبم فلزی بوده

مامان بنیتا
25 مرداد 91 19:26
سلام
ایشالا همیشه به مهمونی
خسته نباشین خانومی خوش سلیقه
ممنونم گلم

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 11:28
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان امیرحسین
27 مرداد 91 1:11
آفرین خانومی با سلیقه
منم پارسال که باردار نبودم کلی افطاری رفتم و کلی هم افطاری دادیم.7سری ژله درست کردم واسه مهمونی خودمون مامانم اینای و مادرشوهرم اینا!!
ایشالله سال دیگه تو هم مثل مامان بشی!!(امیدوارم از دعام ناراحت نشی) گرچه سه چار سری ژله را درست کردم
نه عزیزم ناراحت نشدم من عاشق بچه ام

مامان فاطمه
27 مرداد 91 14:28
انشالله همیشه خوشحال و تندرست باشید .
ژله هاهم خیلی خوشگل شدن. دستت دردنکنه
مرسی خانومی

شاهده
31 مرداد 91 17:41
اووووو ماااااایییی گااااااد به به عجب چیزای خوشمزه اییییی...
پس چی فکر کردی مااینیم دیگهههههههههههههههههههههههههههههه