نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

این چند روز

1391/5/8 18:10
نویسنده : مامان فری
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خوشگلم و همه دوست جونیام

چند روزی بود حوصله تایپ کردن نداشتم حالا اومدم با یه دنیا دلتنگی

جمعه

اول از همه اینکه چند روزی بود میخواستم مسقطی که از وب آشپزیهای مامانم از مامان علی خوشتیب یاد گرفته بودم درست کنم ولی بنا به دلایلی  نشده بود حالا امروز فرصت خوبی بود .

دست به کار شدم . بابایی بیرون بود تا برسه خونه درست کردم خیلی هم خوشمزه شد . بین کار بودم که مامان شایسته زد و برای افطار دعوتمون کرد .منم با کمال میل پذیرفتم.

شب رفتیم خونه حاجی بابا .کلی خوش گذشت راستی خاله اقدس اینا هم دعوت بودن. مارال گلی با آبتین جون کلی بازی کردن و حسابی انرژیشون رو تخلیه کردن.

اینم عکس مسقطی 

 

شنبه

از صبح خونه عزیز جون بودم بعد ازظهر قبل از اومدن بابایی اومدم با هم قرار گذاشتیم بعد از افطار بریم بیرون . بعد از اینکه بابایی از مسجد اومد رفتیم یه چرخی تو خیابونا زدیم جات خالی یه فالوده بستنی حسابی هم خوردیم . این بود قصه امروز

پی نوشت: راستی یادتونه چند روز قبل از ماه رمضون با سمیه جون رفته بودم اداره پست . یادم رفت بگم یه کتاب از اونجا خریدم . الان بهتون نشون میدم آخه من عاشق کتابای این مدلی ام ، فکر کنم خیلی تو زندگی به دردم بخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بهـــــــــــــار
8 مرداد 91 18:36
سلاااااااااام عزیزم وااااااااااااای عجب مسقطی خوشملی نوش جونتون دستت درد نکنه
بهـــــــــــــار
8 مرداد 91 18:37
مامانی درسا
9 مرداد 91 1:22
سلام مسقطی نوش جونت ...... کتاب هم مبارکت ...... همیشه زندگیت شیرین و خوشمزه به خوشمزه گی مسقطی ......
ممنونم گلم

مامان مارال فرفری
9 مرداد 91 2:39
به به چه زن داداش با سلیقه ای
به سلیقه شما که نمیرسه

مامان مارال فرفری
9 مرداد 91 2:40
راستی رمزتو به ما ها که نمیدی
مادر کوثر
9 مرداد 91 8:51
وااااااااااااااای عجب مسقطییییییی شدههههههههههه
دهنم آّ افتاد حتما میدرستمششششششش
حتما درست کن خیلی خوشمزست

عروسکم پرنیا
9 مرداد 91 23:38
سلام واقعا هنرمندی .بنظر می رسه که مثل ظاهرش خیلی خوشمزه باشه
عروسکم پرنیا
9 مرداد 91 23:39
امید وارم به حق این ماه عزیز به هر آنچه که دلت می خواد وآرزو داری برسی
مرسی عزیزم

مامان زهرا
10 مرداد 91 11:10
سلام
خیلی شکل مسقطی ات خوبه
مزه اش چطوره ؟؟

بهر حال موفق باشی و همینطور عاشق خوندن کتاب
سلام عزیزم مزش عالیه ، ما که خوشمون اومد

نایسل خانم
10 مرداد 91 14:39
وایییییییی دهنم آب افتاددد مرسی گلممم هر چی خدا بخواد
مامان فاطمه
10 مرداد 91 16:23
سلام ، خوبید؟
من هم این مسقطی رو درست کردم البته بهش زعفران زدم اونم خوشمزه شده بود .
درموردکتابت فکرکنم کتاب خوبی باشه موفق باشی عزیزم
نوش جونت عزیزم

sana
10 مرداد 91 17:50
سلام عزیزم.نماز روزه هاتون قبول .خوش به حال همسر گرامیتون با این همه هنر شما....از شکل قشنگش معلومه که خیلی هم خوشمزست
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 19:23
نوش جان ممنون منم لینکتون می کنم
مریم مامان نخودچی
11 مرداد 91 11:35
به به...
راستی کیک قشنگ بود نع....
ایده جالبی برای حال به هم زدن بود

مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 17:24
به نظر خیلی خوشمزه میاد دستت درد نکنه.
مامانی درسا
13 مرداد 91 13:52
عزیزمی اومدم دوباره پیشت و رفتم
فرشته
18 مرداد 91 16:10
سلام دوست خوبم 19مردادشاهده میره ازمایشگاه بیایدباهم برای حاجتش زیارت عاشورابخونیم
آسمونی ها
19 مرداد 91 12:25
1. سلام 2. توی این شبای عزیز خیلی محتاج دعای خیر شمائیم. 3. پیش ما هم بیاید
شاهده
22 مرداد 91 14:19
سلام گل من قربونت بشم عزیزم ممنونم که پیشم میای...نه اصلا ناراحت نیستم یه اتفاق دیگه افتاد ازون ناراحت شدم پست جدیدم رمزش هستش



شاهده
23 مرداد 91 18:15
ممنونم عزیز دلم هم بابت همدردیت و هم راهنماییت...والا چی بگم...خدا کنه زودی نی نی ها بیان تا اینا دهنشون بسه شه...راستی با عرض شرمندگی میشه کلمه رمز رو از کامنت قبلی پاک کنی؟ ببخشید خواسم نبود باعث زحمت شدم
پاک کردم گلم

مامان بنیتا
24 مرداد 91 0:11
سلام خوبین کم پیدایین