نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

پنج شنبه ( 26/5/91)

1391/5/27 13:36
نویسنده : مامان فری
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا 

بازم من اومدم      

دیروز حدود  دو سه بعد ظهر بود که همسری از سر کار اومد واز فرط خستگی زودی خوابید

الهی من بمیرم براششششششششششششششششش ، با دهن روزه اونم تو این گرما چقدر زحمت میکشه برای من

خلاصه اینکه چون صبح خیلی خوابیده بودم دیگه خوابم نیومد گفتم خدایا چی کار کنم که یهو به سرم زد که اون کوکی میکری که از سایت لذت آشپزی یاد گرفته بودم و برای اولین بار درست کنم ، دست به کار شدم

همه مواد و داشتم ، آماده کردم خیلی راحت بود.

 همسری که از خواب بیدار شد از ظاهر کوکی ها خیلی خوشش اومد ولی چون هر دو مون روزه بودیم نتونستیم تست کنیم .

شب قرار بود بریم خونه مامان حسین جون کوکی ها رو هم بردیم اونجا تا با هم بخوریم ، خوشمزه شده بود (خدا رو شکر که رو سفید شدم )

 دوست جونیا شما هم حتما امتحان کنید به یه بار درست کردنش می ارزه

ما آخر شب با یه فنجون نسکافه نوش جان کردیم خیلی چسبید      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فاطمه
27 مرداد 91 14:24
سلام عزیزم ، نوش جونتون. می شه طرز تهیه اونو برام بذاری .
فرشته
27 مرداد 91 17:49
سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی واییییی چه کردییییییییییی خیلی خوشمزه به نظرمیااااااااااااد
به به.
ممنون عزیزم

بهـــــــــــــار
27 مرداد 91 22:32
سلام گلم خوبی عزیزم کلافگیم دلیل خاصی ندارد فکر میکنم دچار روزمرگی شدم همین ممنون که بفکرم بودی
خواهش میکنم گلم

بهـــــــــــــار
27 مرداد 91 22:33
معلومه خوشمزه بوده شکلش که عالیه طرز تهیه اش کوبرامون میذاری مگه نه
طرز تهیه اش تو وب لذت آشپزیه تو پیوندهای روزانه ام ، اگه بری تو وبش تو قسمت برچسب ها گزینه کیک و شیرینی رو که انتخاب کنی حتما تو اونجا میبینی، منم از اونجا یاد گرفتم ناناز

مامان فاطمه
28 مرداد 91 16:05
پیشا پیش عیر سعید فطر رو بهتون تبریک می گم .
طاعات وعباداتتون قبول درگاه حق.
ممنون خانومی

فرشته
29 مرداد 91 13:05
سلاااااااام عیدت مبارک التماس دعااااااااااا
با کلی تاخیر عید شما هم مبارک

شاهده
31 مرداد 91 17:39
سلام فریبا جونم طاعاتو عبادات قبول مممممممممممم دلم خواست چه خوشگله
چه هنر مندی آفرین میشه طرز تهیه شو بذاری برامون؟؟؟؟
عزیزم خیلی راحت بودو خوشمزه انشالله تو یه پست طرز تهیه شو میذارم

در انتظار...
22 مهر 91 23:42
افرین به بانوی هنرمند...ولی کاش طرز تیه را گذاشته بودید...