نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

هفته 16

1391/9/6 14:48
نویسنده : مامان فری
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

یه هفته دیگه گذشت و من به تو نزدیک تر شدم مامانی ، روزهایی که گذشت روزهای عزاداری امام حسین  (ع) و  یاران با وفایش بود ،خیلی برات دعا کردم.

 شب عاشورا  خاله قزل گل که حدود دو سالی میشه به رحمت خدا رفتن حلیم نذری دارن که بعد از فوت خاله بچه هاش این نذر و ادا میکنن ما هم طبق رسم هر ساله رفتیم خونه خاله   و حلیم نذری رو هم زدیم و دعا کردم که فندق کوچولوی مامان فریبا به سلامتی به دنیا بیاد .فرشتهماچ

 از امام حسین خواستم همه مامانای منتظرو به حاجت دلشون برسو نه، الالخصوص برای اون  دوستای گلی که تو این وبلاگ باهاشون آشنا شدم و میدونم که منتظر نی نی هستن هم دعا کردم که انشالله سال دیگه همین موقع همشون نی نی های نازشون رودر آغوش بگیرن و لذت ذیبای مادر شدن را بچشن .

عسلم دوستت دارم

بای بای

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی درسا
9 آذر 91 2:49
ایشالا همه ی دعاهای قشنگت مستجاب بشی عزیزم ........ منم یه آمین به بلندی آسمون میگم ....... بفرماخصوصی
ممنون

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 آذر 91 11:26
عزاداری هاتون قبول
آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییین
آمین

مامان آینده (*آرزو*)
9 آذر 91 13:53
سلاممممممممم دوست خوبم ...ممنونم که اومدی به وبلاگ نی نی من ...خوشحال شدم... بله عزیزم چرا نمیشه ...کاری نداره که ...مدل کامواش از این کاموا پشمالو هاس که پرز داره بافته میشه اینطوری میشه ....ساده بافته میشه ...یه رج رو یه رج زیرررررررررر ....تیکه لبه کلاهم کاموا ساده اس که کلا کش باف بافته میشه ...باز سوالی داشتی بگووووو عزیزم .
ممنون عزیزم

مامان مارال فرفری
13 آذر 91 2:23
امیدوارم هم این 9 ماه به خوبی گذرونده بشه


ممنون عزیزم
الهام مامان تيانا
13 آذر 91 11:25
به اميد بر اورده شدن حاجت هات ممنون كه به دخملي من سر زديد ايشالله ني ني تون سالم بياد تو بغلتون
فرشته
13 آذر 91 18:14
خدارو شکر عزیزم. خوش بحالت...
مامان بنیتا
14 آذر 91 1:19
سلام ایشالا خدا دعاتونو مستجاب کنه مواظب خودتون ونی نی باشین
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
14 آذر 91 15:53
سلام عزیز دلم انشالله که نی نی نازت در پناه خدا همیشه باشه و سالم به دنیا بیاد و بزرگ بشه انشالله
ممنوم عزیزم

♥●•٠·˙مامان عارفه♥●•٠·˙
14 آذر 91 21:56
عزیزم روش و در وبم نوشتم