نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان11 سالگیت مبارک

طاها مروارید صدف زندگی ما

روز بعد از امتحان

1391/3/25 17:24
نویسنده : مامان فری
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم ، ببخشید چند روزی نتونستم بهتون سر بزنم . حالا اومدم .

امروز ازصبح که بیدار شدم دارم کار میکنم به جبران اون روزایی که نتونستم به خونه برسم. کار خونه هم تمومی نداره. الانم که پیشتونم حسین جون از سر کار اومده و ناهارو خوردیمو خوابیده و داره خوابای خوب میبینه ، جاتون خالی ناهار باقالی پلو با ماهی گذاشته بودم .آخه حسین جون روزای پنج شنبه زودمیادخونه  تا با هم غذا بخوریم.

راستی دیروز موقع امتحان، انقدر استرس داشتم که نگو ، استرسباورتون نمیشه اگه بگم موقع کنکور انقدر مضطرب نبودم دروغ نگفتم نمی دونم چرا ؟سوال، شاید به دلیل اینکه من فقط 5 واحدم مونده و میترسیدم که نکننننننننننننننننننننننننننه..

خلاصه با هر سختی بود امتحانو دادم ، شکر خدا بد نبود ، شما هم برام دعا کنید.

بای بای بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
26 خرداد 91 19:44
ان شا الله که همیشه موفق باشی
مامان نیایش
26 خرداد 91 19:46
ممنونم از حضورت گلم ان شا الله خدا بخواد و صاحب یه نیایش کوچولو که حالا فقط نه یه فرشته کوچولو بشی هر چی خدا بخواد
خیلی ممنون عزیزم