نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

روز آخر انتظار

1392/2/8 17:00
نویسنده : مامان فری
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم    ، خوبی مامان جون ؟

 الهی مامان فدات بشه عزیزم دیگه خیلی کم مونده  ، اومدم بگم قراره پس فردا برم برای آوردن نی نی خوشگلم ، انشالله که  لایق مادر شدن باشم و بتونم مامان خوبی برات باشم ...

از همه دوستای خوبم هم میخوام برام دعا کنند ، انشالله تو پست بعدی عکس نی نی جونمو میذارم ...

پس فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بنيتا
10 اردیبهشت 92 18:05
دوست خوبم اميدوارم به سلامتي زايمان كرده باشي وطاهاي عزيزم را در آغوش گرفته باشي روزت مبارك زود بيا وعكساي طاهاي ناز برامون بذار
مامان فاطمه
11 اردیبهشت 92 16:03
خوشبختی یعنی : خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد. و تو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک
مامان بنيتا
28 اردیبهشت 92 15:56
سلام دوست خوبم عكساي طاهاي نازمو تو وبلاگ مارال جون ديدم اميدوارم قدمش براتون پر از خير وبركت باشه عزيزم
ممنون دوست خوبم
مامان بنيتا
31 اردیبهشت 92 18:18
پس كي مياين دلمون تنگ شده
مامان فاطمه
9 خرداد 92 14:52
قدم نو رسیده مبارک
ممنون

لحظه های من و تو
17 خرداد 92 12:05
لطفا خصوصی بخون
مامانی درسا
3 تیر 92 2:45
عزیز دلم همیشه سلامت باشی و شاد ..... خوش اومدی به دنیا منتظر عکسای خوشگلت هستیم
مامان ساتیار
6 تیر 92 1:22
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:45
دوست گلم ما برگشتیم سلام و صد تا سلام دلم براتون تنگ شده بود. 1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت. 2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم. 3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید. 4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. دوستون دارم زیاد زیاد زیاد منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.