نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

هفته 34-33 سونوگرافی شنبه 26 اسفند 91

1392/1/2 21:10
نویسنده : مامان فری
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسمل خودم، طاها جونماچ

خوبی مامانی اومدم بهت بگم که دیروز رفته بودم سونوگرافی ،دکتری که همیشه میرفتم و خانم بود متاسفانه خیلی شلوغ بود وقت نداشت مجبورشدیم با بابا حسین جون بریم پیش یه دکتر آقا ، اونجا هم کلی شلوغ بود بالاخره نوبتمون شد  الهی قربونت برم  طاها جونم، انقدر از دیدنت خوشحال شدیم که نگوووووووووووو ،

ماشالله خیلی خوب رشد کردی ،تو هفته 33-34 بودی ،  وزنت 2200 بود همه چیز طبیعی و نرمال بود این دفعه دکتر گفت که 9 اردیبهشت میای بغل مامان ... ما هم کلی ذوق کردیم  و قربون صدقت رفتیم ...ای شیطون بلا ما هر چی خواستیم صورتتو ببینیم نذاشتی آخه انگشتاتو گذاشته بودی تو دهنت ... جلوی صورتت گرفته شده بود ناراحت

خدایا چقدر شیرینه لذت مادر شدن ، همین جا ازت میخوام به همه مامانای منتظر یه نی نی خوشگل و سالم بدی ،

راستی فقط تنها موردی که آقای دکتر بهم گفت این بود که بیشتر استراحت کنم چون گفت نی نی پایینه باید شکم بند ببندم و هر سه ربع که سر پا هستم سه ربع دراز بکشم خیلی سخته ولی به خاطر قند عسلم تحمل میکنم ، دوستت دارم عزیزم

طاها جونم

عشقم

اینو بدون من و بابایی بی صبرانه منتظرتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
7 فروردین 92 2:21
ایشالله به سلامتی میادعیدت مبارک
خاله شيدا و روشا
31 فروردین 92 8:05
سلام آخي نازي ايشالله صحيح و سالم بدنيا مياد