نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

طاها مروارید صدف زندگی ما

مولودی14/4/91

1391/4/15 9:09
نویسنده : مامان فری
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

سلام به نی نی خودم

اول از همه این عید بزرگ رو به همه دوستای گلم و نی نی جونم تبریک میگم.بابت چند روزی که نتونستم بیام پیشتون عذر خواهی میکنم. پریروز داداشمینا اسباب کشی داشتن منم رفته بودم خونه داداشی ، البته کار خاصی هم نکردم ولی همین که آدم تو اون شلوغیه خسته میشه ، خواستم دیشب بیام پیشتون ولی بس که خسته بودم بازم   نتو نستم ، به محض اینکه رسیدم خونه خوابیم . آخه دیروز مامانم برای تولد حضرت مهدی (ع) یه جشن گرفته بود منم از صبح خیلی زود رفته بودم اونجا برای کمک . همه اقوام هم بودن ، خیلی خوش گذشت . جای همتون خالی. جشن که تموم شد اومدم خونه دیدم حسین جون اومده داره تلویزیون نگاه میکنه ، چای رو آماده کردم ، بعد از صرف چای برای تبریک عید رفتیم خونه مادر همسری شام هم اونجا بودیم ، مامان حسین جون واقعا آشپزیش فوق العاده ست، اگه دلتون نخواد قرمه سبزی گذاشته بود ، معصوم جان هم با مارال گلی اونجا بودن ، مارال جون کلی شیرین کاری کرد ( الهی که زندایی فداششششششششششش شه) تازگی ها انقدر ناز شده که نگوووووووووووو ، خلاصه آخر شب وقتی رسیدیم خونه دیگه از خواب داشتم میمردم .

بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
15 تیر 91 13:07
من بهت تبریک میگم میلاد حضرت مهدی رو
نایسل
15 تیر 91 21:11
مرسیییییییییییییییییییییییییییی
مامان زهرا
16 تیر 91 11:31
عید شما هم مبارک امیدورام همیشه شاد باشید و دور هم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
16 تیر 91 20:07
ممنونم گلم
مامانی درسا
17 تیر 91 1:01
مبارک باشه عید و خونه تازه داداشی ..... انشاالله همیشه خوش باشی نوش حونت فرمه سبزی ....
مرسی عزیزم

مامان فاطمه
17 تیر 91 22:54
سلام عزیزم ،مرسی از اینکه به وب دخترم سر زدید . امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
حتما همین طوره

مامان شبی مامان هانا
18 تیر 91 11:04
مرسی خانومی که به وب ما سر زدی منم دعا می کنم خدا یه نی نیه خوشگل و سالم بهت بده
مرسی گلم

مامان الی
19 تیر 91 12:55
میسی خاله به ما سرزدی
ایشا... به زودی نی نی بیاد تو دلت و خوشبختیت 100000برابر بشه گلم
بوسسسسسسسسسسس
منتظر باش
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
منم طعم انتظار رو چشیدم
اینجوری لذتش وصف ناپذیره فریبا جونم
بوسسسسسسسسسسس
ممنون از لطفت گلم

مامان آیلا
20 تیر 91 9:40
ممنون که ما سرزدید چه طرح هایی دست گلتون درد نکنه ان شا اله هر موقع که خدا صلاح بدونه یک نی نی ناز و کوچولو بده الهی آمین .
ممنون از لطفتون