نفس مامان و بابا ، طاها جاننفس مامان و بابا ، طاها جان11 سالگیت مبارک

طاها مروارید صدف زندگی ما

هفته 14

1391/8/20 11:41
نویسنده : مامان فری
238 بازدید
اشتراک گذاری

 الهی که من فدای سلول سلول بدنت بشم سلام ماچماچماچ

انشالله که حالت خوبه عزیزم ، دلم برات یه ذره شده ،دارم روز شماری میکنم تا برم دکتر صدای قلبتو بشنوم قند عسلم ، انتظار کشیدن خیلی سخته ، خیلی باید رو صبر و حوصله خودم کار کنم میدونم شاید خیلی وقت ببره ولی شدنیه ، یه عزیزی میگفت اگه انقدر که ما منتظر چیزای دنیایی هستیم منتظر امام زمانمون بودیم بی شک تا حالا ظهور کرده بودن ولی حیف که این طور نیست

عزیز دلم شما الان تو هفته چهاردهمی نمیدونی مامان چقدر منتظرته،  همش میشینم باهات حرف میزنم ، از آینده ای که پیش رو داریم ، از روز های قشنگی که در آینده ای نه چندان دور منتظرمونه .... خلاصه از همه چی به من زنگ بزن

تو این مدت از یه سری سایتها در مورد تو جستجو کردمو و فهمیدم شما الان که در هفته 14 حدود 8.9سانتی متری یعنی تقریبا به اندازه یه لیمو شدی عزیزم حدود 60 گرم وزن داری و دست و پاهای کوچولوت الان 1.25 سانتی متر طول داره ، فکر کنم  از این به بعد دیگه یواش یواش  معنای واقعی مادر شدن رو حس کنم آخه دیگه کم کم کیشم مامانی جلو میاد و تکون تکون خوردنتو طی چند هفته دیگه میفهمم کو کچولوی خودم هورا

خوشگل مامان مواظب خودت باشبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یکتا
20 آبان 91 12:28
واقعا انتظار سخته درک می کنم انشالله به سلامتی و خوشی کوچولوی نازت را در بغل بگیری
مرسی عزیزم

مامان زهرا
24 آبان 91 13:33
فریبا جون خوبی ؟ نی نی کوچولو خوبه
من همیشه به سایت نی نی سایت مراجعه می کردم ..اطلاعاتش خوب بود

دوست گلم
با سه تا پست 40-41-42 بروزیم
خوشحال میشیم سر بزنید
ممنونم عزیزم از راهنماییت
مامانی
25 آبان 91 19:27
سلام خوبی خانم گل
مبارکا باشه من نمیدونستم مامان شدی
ان شالله سالم و سلامت این دوره رو بگذرونین
ممنون گلم ، براتون آرزوی سلامتی دارم

مامان فاطمه
29 آبان 91 15:53
فریباجون خوشحالم که حالت خوبه .
انشاالله که کوچولوت هم خوبه و مشکلی نداره.
مواظب خودت باش عزیزم.[hrممنون از اینکه به فکرمی

فرشته
13 آذر 91 18:11
خیلی مراقب خود باش عزیزم... دوستت دارم...
پرهام
23 دی 91 15:02
سلام عزیزم به چه اسمی لینکت کنم؟ برام بفرست